top of page
  • Wat bij eventuele technische problemen?
    Tijdens het event/feest zijn we telefonisch bereikbaar op 0478 38 35 79. Indien we het telefonisch niet kunnen oplossen komen we ter plaatse.
  • Is er verkleedkledij aanwezig?
    We voorzien altijd een koffer met leuke brilletjes, hoeden,... en een emmertje met leuke props op een stokje (inbegrepen in de prijs). Indien het een specifiek thema is, mag je ons altijd contacteren voor props op maat.
  • Mogen we de caravan aankleden?
    De caravan is volledig en mooi ingekleed voor het feest/event. Uiteraard mag je altijd extra versiering toevoegen, gelieve dit vooraf door te geven. Stickers kleven op de caravan is enkel mogelijk op aanvraag vooraf met duidelijke afspraken.
  • Wat is de kwaliteit van de foto's?
    Onze foto's worden genomen met een kwalitatieve spiegelreflexcamera. Voor de optimale belichting op elk event voorzien we telkens flitslicht. Onze professionele fotoprinter print de fotostrookjes binnen de 10 seconden af op fotopapier met een extra beschermlaag erbovenop.
  • Een gastenboek?
    Een gastenboek kan voorzien worden door ons met lijm en schrijfgerief (op voorhand aan te vragen, mits meerprijs) of u kunt ook zelf een gastboek voorzien.
  • Hoe wordt het persoonlijk ontwerp gemaakt?
    Het ontwerp maken we enkele dagen/weken op voorhand. Om het ontwerp te maken vragen we een logo, uitnodiging, foto en/of tekst die we kunnen gebruiken voor het ontwerp. Heb je zelf een tof idee of wil je iets specifiek erin verwerkt zien, geef ons die wensen door en wij zullen er creatief mee aan de slag gaan! Daarna ontvangt u een voorbeeld via mail en kunt u opmerkingen doorgeven of deze goedkeuren.
  • Is er een begeleider aanwezig tijdens het feest?
    Enkel op aanvraag is er een begeleider aanwezig tijdens het feest. Onze photobooths zijn uitermate gebruiksvriendelijk en vereisen daardoor geen begeleiding. Wij zijn tijdens het feest wel bereikbaar (telefonisch) stand-by. Indien we het niet op afstand kunnen oplossen, komen we naar het feest.
  • Kunnen we de achtergrond veranderen?
    Bij de spiegel kan je zelf een achtergrond voorzien indien gewenst. De Benji heeft een vaste achtergrond (je kan eventueel zelf een ander gordijn hangen). Bij de Vesper caravan kan er een banner gemaakt worden met bijvoorbeeld het bedrijfslogo (tegen meerprijs).
  • Hoe verloopt de plaatsing van de photobooth?
    Afhankelijk van de soort photobooth vragen we een basis huishoudstopcontact (220v) binnen de 10m (spiegelphotobooth) of 30 meter (caravan). U of de verantwoordelijke van de zaal duid de plaats aan waar de photobooth mag komen. Dit kan ook met een foto/plannetje (of google maps) die u ons vooraf bezorgd. Levering is steeds inbegrepen (zelf ophalen is niet mogelijk). Wij testen altijd de photobooth voor een goede werking. De photoboothcaravan of spiegel kan niet meer verplaatst worden eenmaal wij die geïnstalleerd hebben.
  • In welke regio's wordt de photbooth geleverd?
    Vlaanderen: - Midden-kust, Regio Brugge, Midwest, Regio Gent West - Westhoek, Zuid-West-Vlaanderen, Vlaamse Ardennen, Regio Gent, Waasland, Denderregio enkel volledig snor formule tijdens de weekends in de maanden mei tot en met september). - Halle-Vilvoorde, Brussel, rivierland, Regio Antwerpen (enkel volledig snor formule) Nederland: - Zeeland Andere regio op aanvraag.
  • Wanneer wordt de photobooth geleverd en geïnstalleerd?
    De photobooth wordt de dag van het event op de locatie geleverd en geïnstalleerd. Stel dat u de photobooth huurt van 17u tot de ochtend erop dan gebeurt de levering meestal tussen 12u en 16u (een richtuur van plaatsing wordt vooraf gecommuniceerd). Afhankelijk van onze planning kan het gebeuren dat de levering in de voormiddag zal plaatsvinden (dit gebeurt altijd in overleg). Wenst u de levering op een specifiek uur, dan kan dit in bepaalde gevallen tegen meerprijs. Went u de levering een dag (of meerdere dagen) voordien? Dan kan dit in bepaalde gevallen tegen meerprijs en onder voorbehoud dat de photobooth niet gereserveerd is op die dagen door een andere klant.
  • Kan ik de photobooth fysiek verplaatsen de dag zelf?
    Helaas kan je de photobooth niet meer verplaatsen. Bij leveringen moeten we de photobooth meteen op de juiste plaats kunnen zetten.
  • Waar staat de spiegelphotobooth het best?
    Gelieve de spiegel op een plaats te zetten waar het licht continu hetzelfde is. Dus geen grote ramen waar de zon en wolken overdag kunnen hinderen. Het licht moet ongeveer hetzelfde blijven om over/onderbelichte foto’s te voorkomen. Wij zorgen voor sterk flitslicht om de foto’s van goede kwaliteit te voorzien. Uiteraard zijn discolichten van de DJ of sfeerlicht van de zaal geen probleem.
  • Zijn er vervoerskosten?
    Wij vertrekken vanuit Brugge (Assebroek) en rekenen enkel de heenrit. Voorbeeld: Uw feest is in Gent (50km rijden enkele rit).
  • Kan de spiegelphotobooth buiten staan?
    De spiegel plaatsen we enkel binnen omdat deze niet tegen alle weersomstandigheden bestand is. Buiten zouden de spiegel animaties ook niet duidelijk zichtbaar zijn voor de gebruiker.
  • Wanneer wordt de photobooth opgehaald?
    Wanneer we de photobooth laten staan tot de ochtend erop (volledig snor formule): dan gebeurt de ophaling meestal tussen 8u en 12u. (tenzij onze planning het niet toelaat). Wanneer de photobooth gehuurd wordt tot 23u30 (goed gestrikt formule): dan komen we deze aansluitend op het einduur (23u30) ophalen (tenzij onze planning het niet toelaat). Wanneer de photobooth overdag gehuurd wordt (bijvoorbeeld 10u tot 16u), dan gebeurt de ophaling meestal aansluitend op het einduur (tenzij onze planning het niet toelaat). Indien de ophaling tussen 00u en 8u moet gebeuren (omwille van uitzonderlijke voorwaarden van de feestzaal) , vragen wij een meerprijs. Dit kan enkel in uitzondering en wanneer dit ruim op voorhand (min. 1 maand vooraf) gecommuniceerd wordt. Onze spiegel neemt nauwelijks plaats in en dus eenvoudig om er rond te kuisen. Onze caravans die meestal buiten staan kunnen geen probleem vormen voor de opkuis.
  • Kan de photoboothcaravan (De Benji/Vesper) ook binnen staan?
    Beide photoboothcaravans kunnen zowel binnen als buiten worden geplaatst. In de meeste gevallen staat onze photoboothcaravan buiten te genieten. Indien je hem binnen wil plaatsen dien je rekening te houden met de afmetingen die de toegangsdeur van de ruimte waarin je de caravan wilt plaatsen moet hebben en de eventuele toestemming van de zaal. De afmetingen van de caravan kan je terugvinden onder "Hoeveel ruimte is er nodig voor de photobooth?"
  • Hoeveel ruimte is er nodig voor de photobooth?
    De Benji: De lengte is 4,5 meter met de dissel inbegrepen. De Benji meet 2,4 meter hoog en is ca. 2,2 meter breed. De Vesper: De lengte is 4,5 meter met de dissel inbegrepen. De vesper meet 2,5 meter hoog en is ca. 2,2 meter breed. De Spiegel: De hoogte van onze spiegel met flitser is 1m70 en heeft een diepte van 0,7m. Om voor de spiegel te poseren voorzie je gemiddeld 2,5 meter extra.
  • Hoeveel dagen, weken, maanden op voorhand moeten we reserveren?
    Is vooral afhankelijk van de periode. Sommige datums zijn enorm populair en liggen reeds lange tijd vast, maar wie weet is net die ene photobooth nog vrij. Last minute boekingen zijn mogelijk.
  • Hoe bevestigen we onze photobooth en hoe verloopt de betaling?
    Van zodra de offerte digitaal is ondertekend ontvangt u binnen enkele dagen een voorschotfactuur ter betaling van 121 euro. (particulieren) Betaling: Het resterende bedrag betaalt u tenminste 1 week voor het event plaatsvindt of na het ontvangen van de eindfactuur.
bottom of page